ساخت وبلاگساخت وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

توپولی میخواد مامان شه

دعای بزرگ مشلول

1393/10/8 17:13
نویسنده : پرستو
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم مرسی از شما که جویای حالم شدید و به من سر زدید، خدا رو شکر حالم خیلی بهتره! مناجات کردن و ارتباط با خدای مهربون حال همه رو بهتر میکنه، توصیه میکنم اگه دلی گرفته و حالی خوش نیست دنبال بهبودش هیج جایی جز درگاه الهی نگردید و خودتون رو سردرگم نکنید! با دعای پر فیض و با عظمت مشلول آشنا شدم ، خیلی دعای بزرگیه، منو آروم کرد ، خوندنش رو به شما دوستای عزیزم توصیه میکنم.

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانی علی
9 دی 93 11:48
سلام خانومی خیلی ماهی با این که خیلی وقته در انتظار نی نی هستی اما روحیه خوبی داری این ارتباطت با خدات که اینقدر تو رو ماه کرده تو رو خدا به بقیه بچه های وبلاگ که بی تابی نی نی رو می کنن یاد بده که چطوری صبور باشن. ممنون دوست خوبم
پرستو
پاسخ
سلام به روی ماهت، مرسی از این همه لطفی که به من داری! من هم با تمام وجودم میخوام که خدا به همه ی دوستای گلم آرامش و صبر بده و البته از روی لطف و کرمش دامن همه ما رو سبز کنه و به اونایی که نعمت اولاد داده حفظش کنه براشون
مامان مبینا
10 دی 93 15:32
مامان باران
12 دی 93 3:00
سلام.انشاله حاجت روابشی.همیشه بهدتو و الی سر میزنم اپ شدم
مامانی علی
12 دی 93 12:55
هزاران بار آمین
مامان باران
19 دی 93 1:48
سلام پرستوجون. ممنون از حضور گرمت در وبلاگ علی. انشاله حاجت روا بشی. خیلی خوشحال شدن از نظرت و حضوووورت
پرستو
پاسخ
مامانی علی
23 دی 93 2:29
سلام خانومی خیلی وقته که نیستی خوبی ؟نگرانت شدم.من هر روز بهت سرمیزنم دیدم چند وقته نیستی نگرانت شدمواومدی خبری از خودت بده
پرستو
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به من سرزدی من خوبم
مامان نازنین جون
29 دی 93 9:19
سلام دوست خوبم انشاا... که هرچه زودتر حاجت روا بشی
پرستو
پاسخ
سلام عزیزم ، مرسی که به من سر زدی نازنین زیبا رو ببوس بجای من
maman zahra
1 بهمن 93 13:45
سلام عزیزم.ایشااله با دل مهربونی که داری خدا هرچی میخوای بهت بده و دامنت سبز بشه اونم نه یه بار و دو بار که حسابی سرت شلوغ بشه و هر وقت که به وبلاگت سر میزنی دلت واسه این روزای انتظار و بیکاریت تنگ بشه و همیشه ا دست بچه هات خونه و زندگیت ریخت و پاش باشه وهمیشه اینجوری باشی و بچه هات ذوق کنن تونستن مامانشون و کلافه کنن. اینا ارزوهای خودمم هست خانومی
پرستو
پاسخ
سلام دوست عزیز مرسی که به من سر زدید و به خاطر رویای شیرینی که توصیف کردی ممنونم آمین برای هر دو تایمون دوس جون
مامان سمیرا
23 بهمن 93 21:52
عزیزم مارو از خودت بی خبر نذار... آرزوی بهترین ها رو برات دارم ...
پرستو
پاسخ
فدای مهربونیات
سيدفاطمه
23 اسفند 93 10:45
سلام پرستو جون خوبی؟ سال نو پیشاپیش مبارک انشاالا سال خوب خوشی پر خیر برکتی داشته باشی و خدا یکی از بهترین فرشته هاشو بزاره تو دلت عشقم
پرستو
پاسخ
سلام و درود خدا بر تو باد سیده خانم، امیدوارم خییییییلی زود حاجت روا شی
مامان سمیرا
25 اسفند 93 1:50
عزیزم مارو از خودت بی خبر نذار... سال نو هم پیشاپیش مبارک باشه
پرستو
پاسخ
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 9:47
پرستوی گلم وقتی نیستی دلم میگیره اومدم بگم بهارت شکوفه باروووووون انشااله امسال نی نی جون بشه عیدی تون.به حق علی اصغرش
پرستو
پاسخ
آمیییییین، زینب جونم دوستت دارم، علی طلا رو ببوس به جای من
maman zahra
5 فروردین 94 13:50
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
پرستو
پاسخ
خوش به حال شما که اینقدر دل بزرگ و دریایی داری عزیزم، من هم بهترینها رو از خدای بزرگ برایتان طلب میکنم
مامانی علی(زینب)
9 اردیبهشت 94 1:38
سلام پرستو جوووون چرا نیستی؟ دلم برات تنگ شده بنویس از خودت و عشقت
پرستو
پاسخ
از اینکه دوستای خوبی چون شما دارم خدا رو شاکرم و به خودم میبالم