ساخت وبلاگساخت وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

توپولی میخواد مامان شه

غار تنهایی

1393/9/12 19:34
نویسنده : پرستو
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبی که توی مدت نبودنم به اینجا سر زدند و جویای حالم شدن! دوستای گلم روزهای خوب و بدی رو پشت سر گذاشتم، اما نه اونقدر خوب بودند که من رو به هیجان نوشتن وادار کنند! و دوست نداشتم از روزهای بدم هم چیزی بنویسم ! برا همین رفتم توی غار تنهاییم !

امروز اومدم بگم دوستتون دارم و هر از گاهی از تو غار خودم نیم نگاهی به دوستای عزیزم میندازم تا از حال و احوالشون باخبر بشم !

دوستتون دارم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الی
27 آذر 93 23:59
دعاگوت هستم عزیزم ما هم دوست داریم
پرستو
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
مامان باران
3 دی 93 16:56
سلام.امیدوارم بازبنویسی ....
مامان منتظر
6 بهمن 93 18:47
سلام پرستو جان تو رفتی تو غار تنهایی اما من توی جمعم و تنها امیدوارم خدا به دلمون نگاه کنه امیدوارم هرچه زودتر طعم مادر بودن رو بچشیم من امید به رحمت پروردگار دارم تو هم امید داشته باش خدا ارحم الراحمینه
پرستو
پاسخ