ساخت وبلاگساخت وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

توپولی میخواد مامان شه

نتیجه عمل لاپراسکوپی

1393/6/23 23:19
نویسنده : پرستو
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم ، بالاخره عمل من هم انجام شد خود عمل درد زیادی نداشت اما ازنتیجه اون  شوکه شدم روز بعد از عمل وقتی دکتر اومد توی بخش و من ازش نتیجه رو پرسیدم گفت که توی لگنم چسبندگی زیادی دیده ! رحم و روده هام به هم چسبیده بودن ودکتر نتونسته کاری کنه ! دکتر گفت اگر میخواستم چسبندگی ها رو بر دارم عملت تبدیل به یک جراحی بزرگ می شدگریهبه خاطر همین تجویز 6 ماه آمپول دکاپتیل کرد.

از اون روز تا حالا حالم خیلی بده ، دلم خیلی گرفته همش گریه میکنم ،افسرده شدم همش با شوهرم دعوا میکنم خلاصه خیلی به هم ریختم ، از طرفی هم میدونم که این چیزا فایده ای نداره و باید دوباره محکم باشم  ، خلاصه کلام اینکه من فقط میتونم با معجزه ی الهی مادر بشم

 

پسندها (4)

نظرات (10)

آتليه ياقوت ميرداماد
26 شهریور 93 12:24
ثبت لحظات زيباي كودكي آنگونه كه بعدها با ديدن عكسي، يادمان بيايد معصوميت كودكي، هنر مي خواهد و حوصله. آتليه ياقوت ميرداماد شما را دعوت مي كند تا زيباييي معصومان كودكتان را نزد ما جاودانه كنيد. 22262939-09128307123
الی
30 شهریور 93 9:01
سلام پرستو جان .منم لاپاراسکوپی شدم و چسبندگی شدیدی داشتم که گفتن رفعش کردن ولی خب من بعد عمل فهمیدم یه لولم رو هم خیلی وقت پیشا در حین عمل آپاندیسم بریدن. خودتو بذار جای من که یه لوله دارم .فقط باید خدا بخواد منم امیدی ندارم فقط بخدا ایمان دارم که اگر بخواد میتونه معجزه کنه. توکل بخدا...
الی
30 شهریور 93 9:04
راستی همه با معجزه مادر میشن .چه اونایی که طبیعی هستن چه اونایی که با لقاح مصنوعی. اصلا الان علم ثابت کرده پروسه ی شکل گیری جنین و بدنیا اومدن بچه خودش یه معجزه ست. پرستو جان قبلا تو اصفهان چیکارا کردی برای درمانت؟ میشه بگی؟
پرستو
پاسخ
سلام الی عزیزم حق با شماست شکل گیری یک جنین واقعا معجزه است من توی پست اولم توی قسمت "ادامه مطلب" کارایی که اصفهان انجام دادم رو نوشتم عزیزم
مامان باران
30 شهریور 93 23:13
پرستو جان!سلام مطمئن باش خداوند علم چگونه مادرشدن رابرای افرادی مثل شما داده به بشر پیگیری کن موفق باشی
پرستو
پاسخ
سلام مامان مهربون باران و علی کوچولو ، مرسی از دلگرمی که به من دادی امیدوارم خداوند معجزه های زندگیت رو برات صحیح و سالم نگه داره
maman zahra
3 مهر 93 7:47
سلام عزيزم.ايشالله هرچي خيره برات خدا مقدر ميكنه.من الان چند وقته به خودم ميگم درسته كه هنوز مادر نشدم ولي ميتونست از اين بدتر باشه و مادر يه بچه معلول باشم اونوقت چه زجري ميكشيدم از ديدن زجر كشيدن بچم.هميشه خدارو شكر كن. مثبت نگري عملي كه انجام دادي اينه كه تا الان نميدونستي چسپندگي داري و الان ميدوني و خدارو شكر كه چسپندگي رو هم ميشه درمان كرد و لاعلاج نيست.
پرستو
پاسخ
مامان عاطفه
13 مهر 93 8:18
ادامه بده عزیزم مطمئن باش روزی دست عزیزترین موجود دنیا را لمس خواهی کرد و عاشقانه او را در آغوش خواهی گرفت مطمئنم توکل به خدا
پرستو
پاسخ
مرسی مامان عاطفه عزیزم ان شاءالله ان شاءالله
✿نسیم✿
26 مهر 93 19:32
اوخی ایشششالا ک زودی بشی عزیزم
پرستو
پاسخ
مامان نازنین جون
26 مهر 93 23:02
خواهر خوبم توکلت به خدا باشه انشاا.. که هر چه زودتر یه نی نی خوشگل بذاره تو بغلت و تو هم لذت مادر شدن رو بچشی
پرستو
پاسخ
مرسی دوست خوبم آمین
مامانی علی
6 دی 93 12:26
سلام خانومی برای خدا معجزه کاری نداره انشااله به حق علی اصغر امام حسین خدا بهتون یه علی اصغر بده آمین
پرستو
پاسخ
سلام عزیزم آمین آمین آمین
یه منتظر
7 اردیبهشت 94 18:57
ایشالله که زودی مامان میشی دوست خوبم برای منم دعا کن
پرستو
پاسخ
آمییییییییین عزیز دل ، ان شاالله که به زودی زود دامنت سبز بشه