ساخت وبلاگساخت وبلاگ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 19 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

توپولی میخواد مامان شه

من اومدم هوررررررا

1393/5/31 19:25
نویسنده : پرستو
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من اومدم اینجا تا از تلاش ها م برای لاغر شدن بنویسم  و هم از تلاش هایی که تا الان برای مادر شدن کردم ! من پرستو هستم 83 کیلو وزن دارم و مدت 10 ساله  که ازدواج کردم و مدت 6 ساله که از خدا بچه می خوایم که خدای مهربون هنوز صلاح ندونسته به ما بچه بده!!!!!!!!!!!!

سلام

من اومدم اینجا تا از تلاش ها م برای لاغر شدن بنویسم  و هم از تلاش هایی که تا الان برای مادر شدن کردم ! من پرستو هستم 83 کیلو وزن دارم و مدت 10 ساله  که ازدواج کردم و مدت 6 ساله که از خدا بچه می خوایم که خدای مهربون هنوز صلاح ندونسته به ما بچه بده!!!!!!!!!!!!

تا الان 3 بار توی سیکل میکرو قرار گرفتم که دفعه اول کنسل شد چون تعداد تخمک ها خیلی کم بود و سایزشون هم مناسب نبود .دفعه دوم  2 تا جنین تشکیل شد که انتقال دادن اما نتیجه ناموفق بود! چون ضخامت و نوع آندو متر رحمم هم مناسب نبود  و دفعه سوم هم یک جنین تشکیل شد که باز به دلیل نامناسب بودن شرایط رحمم انتقال داده نشد و فریز شد  اما متاسفانه از فریز بیرون نیومد!

پیش از این نیز من کیست تخمدان و اندومتریوز هم داشتم !!!! و همسر گرامی هم آزو اسپرم انسدادی تشریف دارند!!!!!!!! راستی یادم رفت بگم ذخیره تخمدان من هم کمه!!!!!! کلا  هر چه خوبان همه دارند ما یکجا داریمخندونک

در رابطه با چاقی هم از وقتی که یادم میاد  همیشه توپولی و چاق بودمعصبانی

پسندها (2)

نظرات (0)